Mercedes automatski mjenjač ne prebacuje brzine – ne šalta?

Mercedesovi automatski mjenjači pokazali su se kvalitetnima i dugovječnim uz redovito održavanje ali i poneke kvarove. Jedan od učestalijih kvarova na Mercedesovim automatskim getribama (722.6,  722.7, 722.8 i 722.9) je kvar elektronike. Problemi koji se javljaju su ne prebacivanja brzina, tj. “getriba ne šalta” u više brzine. U tom trenutku mjenjač je ušao u mod sigurnog rada i popravak automatskog mjenjača je neizbježan. Redovni servis automatskih mjenjača je nužan ukoliko želimo da cjelokupni sustav dobro funkcionira, no neki kvari se događaju bez obzira na redovito servisiranje automatskih mjenjača.

Autoservis Trnjanska vrši usluge popravka elektronike automatskih mjenjača za Mercedes vozila.

Trnjanska cesta 90, Zagreb (moguć popravak i izvan Zagreba)

pon-pet: 07-16 sati

subota: 07-14 sati

Mob: 099/860-7778

Mercedes automatski mjenjac presjekIzvor

 

Kako opisati kvar prilikom narudžbe za servis automatskog mjenjača?

Da li za vrijeme vožnje automatski mjenjač ne prebacuje brzine, već ostaje cijelo vrijeme u drugoj (2.) brzini, uz izraženi trzaj prilikom prebacivanja ručice u D ili R?

Računalo koje upravlja Mercedesovim automatskim mjenjačem je ušlo u mod sigurnog rada i onemogućilo je prebacivanje brzina u viši stupanj. Kako u D, tako i u R mjenjač je ostao u 2. brzini, kako bi mogli doći do servisa automatskih mjenjača ili se maknuti sa ceste. Mnogi misle da je getriba ostala u prvoj brzini, ali zapravo se radi o drugoj brzini. Postoji iznimka da mjenjač ostane u nekoj višoj brzini ukoliko se u trenutku pojave greške mjenjač zaista i nalazio u toj brzini.

 

Da li postoje neki drugi simptomi?

– Nemogućnost prebacivanja iz D (Drive) u R (Reverse) bez gašenja motora

Prilikom paljenja motora i stavljanja ručice automatskog mjenjača u položaj R, događa se izražen trzaj. Isto se događa i prilikom prebacivanja u D, nakon prebacivanja u D, ručicu je moguće vratiti samo u N dok prebacivanje u R više nije moguće. Nakon gašenja vozila, ručicu je moguće prebaciti u R i P, ali će i dalje biti osjetno trzanje automatskog mjenjača.

– Na ekranu kontrolne table se ne prikazuje položaj ručice mjenjača (P,R,N,D kao i W ili S) ili je prikazano slovo “F”

Kvar ovog tipa manifestira se i na način da na komandnoj ploči nije prikazano ili označeno u kojem položaju se nalazi mjenjač niti koji je mod mjenjača (getribe). Kod kvara automatskog mjenjača Mercedesa A klase W168 je prikazano slovo “F”. Razlog je taj, jer je glavno računalo izgubilo komunikaciju te se prebacilo u “safe mode” tj. mod sigurno rada, kako bi se spriječio veći kvar.

– Upaljena lampica motora (check engine light)

U nekim slučajevima se upali lampica motora, koja također obavještava vozača da se dogodio neki kvar. Iako se lampica motora vrlo rijetko upali, može navoditi na neki specifični kvar kod 5G, 7G ili CVT mjenjača.

– Na ekranu kontrolne table prikazana je određena poruka

Kod Mercedesa A klase (W169, 2004-2012) i B klase (W245, 2006-2011) na ekranu se pojavljuje poruka “Transmission Consult workshop” ili “Getriebe Werkstatt aufsuchen“, što bi u prijevodu značilo da potražite servis automatskih mjenjača.. U većini slučajeva se greška pojavljuje tek nakon par kilometara vožnje.

Upozorenje mjenjaca Mercedes A B klasa

Što učiniti kada sumnjate na kvar automatskog mjenjača?

Uslijed kvara, prilikom vožnje dolazi do pogrešne obrade parametara mjenjača i automatski mjenjač ulazi u mod sigurnog rada (safe mode). Gašenje i paljenje automobila može otkloniti kvar i na par dana, dok će se na kraju pogreška javljati sve češće. U tom razdoblju imate vremena dogovoriti svoj termin pregleda i eventualni popravak automatskog mjenjača. Veliki dio kvarova na Mercedes automatskim mjenjačima odnosi se na kvar elektronike.

Za termina servisa automatskog mjenjača, molimo nazovite 099/860-7778

ili nas kontaktirajte preko kontakt forme!

Elektronika automatskog mjenjača

Radno vrijeme servisa automatskih mjenjača:

pon-pet: 07-16 sati

subota: 07-14 sati

Vozilo je moguće ostaviti svaki dan do 22 sata uz prethodni dogovor.

Trnjanska cesta 90, Zagreb

(moguć popravak i za vozila izvan Zagreba)

Mob: 099/860-7778

Tel: 01/4852-571

 

Autoservis

Mercedes automatski mjenjač – popravak elektronike

 

Mercedes je ugrađivao 722.9 (7 brzinske automatske mjenjače) od 2003. godine paralelno sa 722.6 – 5 brzinskim mjenjačima.

Mercedes je ugrađivao 722.6 5 brzinske automatske mjenjače u sljedeće modele (wiki):

Mercedes S klasa – W140, W220, W221

Mercedes CL – C140, C215, C216

Mercedes E klasa – W210, W211, W212

Mercedes C klasa – W202, W203, W204

Mercedes CLK – W208, W209

Mercedes ML – W163

Mercedes G – W463

Mercedes SLK – R170, R171

Mercedes SL – R129, R230

Mercedes SLR W199

Upotreba je bila u gotovo svim motorima, korištenim u Mercedes automobilima, od 1991. pa do 2005.,  uz napomenu da se 5 brzinski automatski mjenjač ugrađivao sve do 2012. godine u 4Matic i V12 modele.

Dizelski motori: 200 CDI, 220 CDI, 270 CDI, 320 CDI, 400 CDI i ostali

Benzinski motori: 160, 180, 200, 200 kompresor, 230, 230 kompresor, 240, 280, 300, 320, 350, 420, 430, 500, 600 i ostali.

Automatski mjenjač mercedes A klasa W168 ima oznaku 722.7

Automatski mjenjač mercedes A klasa W169 i B klasa W245 ima oznaku 722.8 – CVT vrsta mjenjača

 

Radno vrijeme servisa automatskih mjenjača:

pon-pet: 07-16 sati

subota: 07-14 sati

Vozilo je moguće ostaviti svaki dan do 22 sata uz prethodni dogovor.

Trnjanska cesta 90, Zagreb

(moguć popravak i za vozila izvan Zagreba)

Mob: 099/860-7778

Tel: 01/4852-571

 

Autoservis

Mercedes automatski mjenjač – popravak elektronike