Zupčasti remen i zamjena

Zupčasti remen pokreće bregastu osovinu ili osovine ukoliko se radi o motorima s dvije bregaste. Naziv “zupčasti” je dobio zbog zubi s unutarnje strane, koji služe za precizno otvaranje i zatvaranje ventila bez proklizavanja. Zupčasti remen i njegova zamjena spada pod takozvani veliki servis, i ne smije se preskočiti prilikom redovnog održavanja automobila.

Zupčasti remen Continetal

Razvod zupčastog remena – Continental.

Cijena zamjene zupčastog remena

Cijena zamjene zupčastog remena ovisi o marki i modelu automobila te o samom pogonskom motoru. Za upit oko cijene nas možete kontatkirati koristeći kontakt obrazac koji se nalazi na dnu stranice. Molimo popunite sve informacije, uključujući i broj šasije, koji možete pronaći u prometnoj knjižici vozila.

Kad se mijenja zupčasti remen?

Zupčasti remen se mijenja ovisno o preporukama proizvođača automobila , interval zamjene je u prosjeku od 80 000 do 120 000 km te 5 godina starosti. Točne podatke možete pronaći u servisnom priručniku svoga automobila.

Zupcasti remen kit INA

Zupčasti remen + Pumpa – INA kit

Koje su posljedice ne mijenjanja zupčastog remena?

Uslijed starosti i istrošenosti zupčastog remena može doći do njegova pucanja i nastanke velike havarije samog motora. U trenutku pucanja zupčastog remena, radilica motora se nastavlja vrtiti dok će se bregasta osovina zaustaviti. Postoje dvije vrste motora, kada se razmatra u ovisnosti o zupčastom remenu, interferencijski i NEinterferencijski. Kod NEinterferencijskog motora, šteta nije velika jer ne može doći do sudara klipa i ventila, te će se usljed pucanja zupčastog remena motor samo ugasiti. Kod interferencijskog motora, u trenutku pucanja zupčastog remena klipovi nastavljaju svoje gibanje i udaraju u usisne i ispušne ventile. Prilikom udara dolazi do oštećenja (pucanja) klipa i savijanja ili pucanja ventila. Šteta na motoru je izrazito velika, jer postoje mogućnost oštećenja i drugih dijelova motora, kao što su bregasta osovina i klipnjača.

Bitno je naglasiti da je većina novijih motora interferencijska, tj. klipovi će udariti u ventile prilikom pucanja zupčastog remena.

Imaju li svi motori zupčasti remen?

Ne, osim zupčastog remena postoje motori s lancem. Lanac u pravilu traje dulje, te se mijenja po potrebi. No, postoje iznimke, posebno kod motora koji koriste koriste jednostruki lanac (SIMPLEX).

 

Autoservis Trnjanska

pon-pet: 08-16 sati

subota: 08-14 sati

Trnjanska cesta 90, Zagreb

Tel: 01/4852-571

Mob: 098/211-380

Kontakt forma (ispunite sva polja):

Vaše ime i prezime (obvezno)

Vaš email (obvezno)

Vaš telefonski broj

Podaci o automobilu:

Marka i model

Godina proizvodnje

Motor (Zapremina i kW)

Broj šasije

Vaš upit

Molimo Vas odgovorite (Spam-zaštita)
2+5=?