Mercedesovi automatski mjenjači su ugrađivani u sve modele E klasa, ali u različitim varijantama. Tako su se ugrađivali 4G (4 brzinski), 5G (5 brzinski) i 7G (7 brzinski) automatski mjenjači.

Autoservis Trnjanska, osim redovnim servisiranjem Mercedes vozila, bavi se popravkom elektronike na 5G, 7G te CVT Mercedesovim mjenjačima. Mercedesovi automatski mjenjači su poznati po svojoj trajnosti, ponajviše mehaničkoj, dok je kvar određenih elektronskih sklopova relativno čest.

Mercedes automatski mjenjac presjek

Na oba automatska mjenjača 5G i 7G najčešći kvar je da mjenjač više ne šalta brzine. Mjenjač ostane u trenutnoj brzini, te ukoliko se motor ugasi i upali sve će biti normalno. Nažalost, ta greška će se pojavljivati sve češće, dok i samo gašenje motora neće imati učinka. U tom trenutku, automatski mjenjač će ostati u 2. brzini, u tzv. modu sigurnog rada (safe mode) kako bi se mogli dovesti do servisera.

Ugrađivani Mercedesovi automatski mjenjači u E klase:

Mercedes W210 (1996-2002)

Proizvodnja Mercedes W210 (Okaš) zapožela je davne 1996. godine. U E klase proizvedene u ranim mjesecima ’96 su ugrađivani automatski mjenjači s 4 brzine, dok su kasnije ugrađivani automatski mjenjači s 5 brzina 722.5 i 722.6.

Mercedes W211 (2003-2009)

Nakon prestanka proizvodnje linije W210, 2002. godine započela je proizvodnja Mercedesa W211. U ovu E klasa ugrađivani su 5G i 7G brzinski mjenjači ovisno o izvedbi. Kako je 7G mjenjač predstavljen 2003. logično je zaključiti da 7G mjenjač nije bio oduvijek u ponudi.

Provjereni 5G automatski mjenjač (722.6) ugrađivao se u sve modele w211 proizvedene od 2002. do 2005. godine, tj sve do redizajna (facelifta) ovog modela. Iznimka je bio E500, u koji je 2004. započeta ugradnja 7G automatskog mjenjača.

Novi 7G automatski mjenjač (722.9) ugrađivan je u sve redizajnirane E klase od 2006. godine. Naravno uz određene iznimke, 5G (722.6) se ugrađivao zajedno s 4 cilindričnim motorima ili ukoliko je E klasa s pogonom na sva 4 kotača – 4MATIC.

Mercedes W212 (2009-2016)

Kod E klase W212, u ponudi su također oba mjenjača, 5G i 7G, uz napomenu da se 5G mjenjač ugrađivao u vremenskom razdoblju od 2009 do 2011 i to samo za motore s 4 cilindra.